CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

penerang ati

Tuesday, August 18, 2009

Kursus Pengadil Kriket

kena 13 sampai 17 ari bulan 8 tok empai lama aku bisi ngau siti kursus pengadil kriket anjuran Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia. Kursus pengelama 5 ari bepandam tu empai lama diatu ba Universiti Kebangsaan Malaysia. Berat ati diasuh orang enggau kursus tu mula ya, ketegal aku nadai nemu mimit pen pasal main kriket tu. Ti main solfball, nemu ga aku undang-undang ya. Enda ga ngumbai diri pandai, tang ti asuh orang nyadi umpire sukan universiti agi diterima orang ga. Taja pia, udah pemuas berunding, pengujung ya aku nurun ga. Ukai nya ngasuh rugi ko jaku. Free memagang, makai endur diau enggau semua diberi orang free. Udah dibayar KPT. Ti asai enda nyamai badu enggau ga ila ko jaku. Sapa nemu main tu ngasuh ati rindu kini??? Belum kenal, belum cinta ko jaku sempama laut. Nguji ngapa meh. Pia ko jaku dalam ati.

13 ari bulan aku start melapor ngau kursus tu. Mayuh ga bala mensia dipeda ari keterubah tu. Kira pukul 9 pagi pia, datai dua iku orang di diberi tanggungjawab ngatur kursus tu ngagai kami. Bansa tambi enggau siko agi cina. Mr. Sri Muragai enggau Mr. Khoo Chai Huat ari Persatuan Krikit Malaysia. Nyau bekeliko-bekeliko bala seduai ya tama kelas lalu bejaku ribai. Tuchu diri aku meda bala laut nyau mut-mut beperening pangan diri kasak ke seduai iku tu.

Maya ngetu merarau tengah ari nya, endang sigi udah gaya aku. Lalu napat ke mensia mayuh. Ngerandau betanya ke asal serta latar belakang pangan diri. Tebal agi bala ke datai enggau kursus tu bala sida ke udah gawa, bala pegawai polis enggau sedadu bisi mega bala pensyarah. Betanya ke umur pangan diri, akai aku meh biak ke kami.

0 comments: