CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

penerang ati

Saturday, April 18, 2009

Laskar Pelangi vs Slumdog millionaire

Empai lama, bisi ga lemambang enggau orang begau ke cherita. Ninga orang ngumbai manah, tetarit ga ati ka meda. Cherita Slumdog milioneire, siti filim bajet mudah. Cherita tu digaga digaga ngena ungkus ti pemadu ya mimit. Kebuah lemambang meda cherita tu laban bisi siku kaban lemambang ti bendar amat, berat-erat ngasuh meda. Tetiap kali talipaun, ngasuh meda cherita nya. Au meh pia ko aku.

Amat enda bula ga. Cherita nya amat manah. Sekeda ti siru ati, engka ta keberai ai mata meda cherita nya. Patut bulih mayuh anugerah ba menua ribai. Taja cherita tu digaga bansa tambi ba menua India.

Sari tu tadi, pemuas mata aku enggai tinduk. Aku lalu duduk baru nunga kempita. Macha suratkabar ko jaku. Kosmo tumu berita pansut nengah online. 2.30 am udah pansut berita ari kosmo. Siti tajuk ti narit ati aku Laskar Pelangi! Laskar pelangi tu nitih ke berita dia, siti cherita menua seberai. Cherita ari kaban kitai menua Indonesia.

Dipandak ke cherita, lemambang lalu muka youtube deka nguji ni cherita ke dikumbai orang manah nya. Nyentuk orang menua Australia berebut meda nitih ko berita dalam kosmo. Ari part satu datai ngagai part 12 bisi diengkah siku orang indonesia ti tebilang nama dalam dunya youtube, Jaguarlampung nama ya ti kita kala ninga.

Ti ba aku, banding ke enggau cherita Slumdog milionaire, cherita Laskar Pelangi tu jauh manah. Cherita tu nusi ke pengidup mensia ti kebendar ya. Ukai ulih kaya ngenyit ngena nasib baka cherita Slumdog milionairen. Enda berasai ai mata keberai lebuh meda cherita tu. Cherita laskar pelangi tu mayuh mulai ke pengingat aku maya sekula pemeri suba. Enda bekasut, nyerita ke bala kaban bedarat nurun ke sekula. Apuuu..... amat sinu ati meda cherita tu. Nyau teingat ke bala kaban aku suba ga aku. Bah deh... dini alai kita? Bala sida ranggau, anderew, beruin, bih enggau mayuh agi ke bukai? Lama amat kitai nadai betemu. Pengudah abis sekula pemeri suba alu nadai nemu rita pangan diri. Aku nemu bala kaban. Taja kita enda ulih nerus ke sekula, tang kita bisi chara bukai kena ngidup ke diri. Anang mantul kaban. Gagai meh juluk ati kita. Aku merun ingat ke bala kita. Ngagai petara aku besampi ngarap ke kita gerai belama serta mujur belama dalam semua pengawa.

0 comments: