CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

penerang ati

Friday, March 5, 2010

Jauh Betelingkah



Tua idup saum kibung saum perabung
Nya ukai ketegal suba tua jadi disabung
Sigi amat jaku sema
Pengerindu nya buta
Enda meda penyeranta
Enda silau ngelaban pengeraja
Bakanya pengerindu antara tua suba
Ukai digaga ukai mega sengaja ditempa
Ketegal tua ti bela keran ke pangan diri
Lalu ngujungka tua idup sekunsi
Amai enda bula jaku sempama orang ka madah
Sekali ai bah sekali gak
Tebing berubah
Makin sari maki kusi
Ati di taban ke hari
Pengerindu nuan bekalih
Penyayau nuan bebali
Diatu aku ngasai ka nuan udah berubah
Pengerindu nuan ke suba diatu jauh betingkah
Nuan nadai ngira aku
Dibalut pemerinsa
Berupai amai pengerindu
Nuan dipeda lela

Enti tu mina penguji
Ngambi ku nyabar diri
Tang anang sampai penyabar aku nadai agi


Enti nuan meda aku karam ba tasik biru
Bai ke tebing
Undan tudah aku ngena perau
Sinu ke aku ti nadai utai kena bepaut
Minta nuan nagang aku ari anyut.

0 comments: